بررسی استراتژیک

اشراف اطلاعاتی + تحلیل واقع بینانه =» بصیرت استراتژیک

بررسی استراتژیک

اشراف اطلاعاتی + تحلیل واقع بینانه =» بصیرت استراتژیک

بررسی استراتژیک

جریان شناسی و قدرت تحلیل مسایل سیاسی جزو معرفت دینی است. ( امام خامنه ای مدظلله العالی)



9 دی

يكشنبه, ۸ دی ۱۳۹۲، ۰۱:۳۵ ب.ظ


ساحت روح خدا عرض ارادت می کنم

با علمدار ولایت، باز بیعت می کنم

 رهبرم سید علی گر خواهد از من جان و سر

سر به پایش می نهم غسل شهادت می کنم

* 9 دی ،روز بصیرت و میثاق با ولایت گرامیباد*
  • ۹۲/۱۰/۰۸
  • ۷۴۰ نمایش
  • ابناء الزهرا (سلام الله علیها)

9 دی

نظرات (۲)

  • هموطن جهان وطنی
  • با سلام و عرض ادب
    با مقاله «گریز از آزادی با امام تراشی» در خدمت دوستان محقق هستم.
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    متن حضرتعالی مطالعه و پاسخ داده شد.
  • هم‌قدم راوی
  • سلام برادرم. یوم الله 9 دی گرامی باد.
    با «حرف اصلی مردم و کف‌های روی آب» به روزم.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی